Vurderer du overgang til digitale løsninger for prising og kampanjer så er vi integrert mot flere leverandører.
Vi hjelper deg med å løse dine visjoner for selvbetjening – bruk tiden på oppsalg og mersalg i butikk.
En oversiktlig visning av nøkkeltall og avanserte statistikker - slik at du kan gjøre gode beslutninger.
Ett sted for håndtering av varedata og kunder - dersom du ønsker det
Enkel metode for å sende varer mellom butikker – enten fra butikk til butikk eller fra hovedkontor ut til butikker.
Brukervennlig og enkel måte å styre kampanje og prisoppdateringer ut til butikkene i kjeden. Varsle butikker når det foreligger nye priser.
Ta vare på kundene dine gjennom ulike lojalitetsprogram. Vi tilbyr også muligheten for felles gavekort i kjeden.
Spar tid ved å integrere våre løsninger med regnskapssystemet eller andre tredjepartssystemer. Se oversikt over alle våre integrasjoner her.
Enten du har egen nettbutikk du ønsker å integrere eller ønsker at vi hjelper deg med en ny nettbutikk så er vi der for deg i hele prosessen.
Vi leverer det du trenger av løsninger fra Microsoft eller hosting av fagsystemer.
Kjedeavtaler med stordriftsfordeler på telekommunikasjon og IT-tjenester.
Bli kvitt den største tidstyven i salongen. Spar tid og penger ved at kundene selv bestiller time. Kunder har også mulighet til å sette seg på venteliste.
Nettbasert timeplan for alle frisørene gir deg full innsikt som daglig leder, enten dere har én eller flere salonger.
Vi gjør det enkelt å gjøre innkjøp og ha kontroll over varelager. Digital varebestilling holder seg alltid oppdatert, enten det er salg i butikk, nettbutikk eller på tvers av flere salonger.
Vi hjelper deg med egen hjemmeside, digital markedsføring, SMS-tjenester og andre verktøy for at du skal oppnå økt salg.
Kunder får egen kundeprofil og kan dermed raskere utføre timebestilling, få rabattkuponger og motta andre tilbud.
Eget kunderelasjonssystem med kundeprofiler inkl. kjøpshistorikk og kundens preferanser.
Enkel og brukervennlig løsning som gjør at kunder kan bestille takeaway på egen nettside.
Ta vare på kundene dine La kundene bestille direkte fra egen telefon eller via nettsiden
Ta bestillingene direkte ved bordene uten å måtte gå innom kassepunktet. Dette gir mindre kø og mer fornøyde kunder. Perfekt hvis dette er din strategi.
Få komplett oversikt over bordene og tilhørende bestillinger. Vi tegner bordkartet sammen med deg slik at det blir slik du ønsker.
Ved å bruke Pay@Table kan servitørene dine ta betalt direkte ved bordet
Forbedre effektiviteten og kommunikasjon mellom servitører og kokker med egne kjøkken- og servitørskjermer.
Alle løsningene Com2gether leverer er klargjort for sentralstyring og kjededrift, enten du er liten eller stor kjede.
Sørg for at kunder når dere. Vi setter opp telefoniløsningen slik at alle som kontakter deg får svar - ett tapt anrop kan bety en kunde mindre.
Full oversikt både for butikken og kunder på servicesstatus. Sporbarhet er viktig.
Motta automatiske prisoppdateringer gjennom Logiq, slik at du kan fokusere på driften.
Enten du har egen nettbutikk du ønsker integrert eller ønsker at vi hjelper deg med en ny nettbutikk så er vi der for deg.
Vi vet at kundene som bruker systemene våre er våre beste samarbeidspartnere på utvikling. Vi er alltid åpne for gode innspill for å dekke deres behov.
Få tilgang til statistikker og nøkkeltall som er viktig for deg - nettbasert - over alt.
Full oversikt både for ansatte og kunde på oppdragsstatus.
Alltid tilgjengelig online timebestilling slik at kunder kan bestille timer selv om du ikke har åpent på kontoret.
Ønsker du at dine kunder skal kunne legge inn bestillinger før de kommer og henter maten - ingen problem. Det hjelper vi deg med.
Vi hjelper deg med å løse dine visjoner for selvbetjening – bruk tiden på oppsalg og mersalg. Selvbetjente kasser kan enkelt settes ut i kantinen eller bakeriet for selvbetjening.
Vi tilbyr muligheten for opplading av kort eller fakturering av bruk. Vi har satt opp flere skreddersydde løsninger for våre kunder.
I vår løsning kan du enkelt printe ut etiketter med holdbarhet og produksjonsdato. Etiketter skal ofte inneholde mer enn bare pris, og det har vi ekspertise på.
Med vår løsning kan du enkelt få ut oversikt over hva som skal produseres og leveres.
Fordelen med å velge en leverandør som har egenutviklet kassesystem gjør at du kan være med å bidra til at vi realiserer funksjoner du trenger for en mer effektiv hverdag. Hos oss er det lav terskel for ønsker, så ta kontakt hvis du har noe på hjertet :)