Våre funksjoner

Elektroniske prisetiketter

Vurderer du overgang til digitale løsninger for prising og kampanjer så er vi integrert mot flere leverandører.

Selvbetjente løsninger

Vi hjelper deg med å løse dine visjoner for selvbetjening – bruk tiden på oppsalg og mersalg i butikk.

Økonomisk kontroll / Dashboard

En oversiktlig visning av nøkkeltall og avanserte statistikker - slik at du kan gjøre gode beslutninger.

Sentralt vare- og kunderegister

Ett sted for håndtering av varedata og kunder - dersom du ønsker det

Sømløs vareflyt

Enkel metode for å sende varer mellom butikker – enten fra butikk til butikk eller fra hovedkontor ut til butikker.

Kampanjestyring

Brukervennlig og enkel måte å styre kampanje og prisoppdateringer ut til butikkene i kjeden. Varsle butikker når det foreligger nye priser.

Lojalitetsprogram og gavekort

Ta vare på kundene dine gjennom ulike lojalitetsprogram. Vi tilbyr også muligheten for felles gavekort i kjeden.

Over 20 integrasjoner - spar tid

Spar tid ved å integrere våre løsninger med regnskapssystemet eller andre tredjepartssystemer. Se oversikt over alle våre integrasjoner her.

Integrert nettbutikk

Enten du har egen nettbutikk du ønsker å integrere eller ønsker at vi hjelper deg med en ny nettbutikk så er vi der for deg i hele prosessen.

IT-løsninger

Vi leverer det du trenger av løsninger fra Microsoft eller hosting av fagsystemer.

Kommunikasjonsløsning

Kjedeavtaler med stordriftsfordeler på telekommunikasjon og IT-tjenester.

Selvbetjent timebestilling 24/7

Bli kvitt den største tidstyven i salongen. Spar tid og penger ved at kundene selv bestiller time. Kunder har også mulighet til å sette seg på venteliste.

Timeplan gir deg full kontroll

Nettbasert timeplan for alle frisørene gir deg full innsikt som daglig leder, enten dere har én eller flere salonger.

Effektiv lagerstyring

Vi gjør det enkelt å gjøre innkjøp og ha kontroll over varelager. Digital varebestilling holder seg alltid oppdatert, enten det er salg i butikk, nettbutikk eller på tvers av flere salonger.

Økt salg med markedsføring

Vi hjelper deg med egen hjemmeside, digital markedsføring, SMS-tjenester og andre verktøy for at du skal oppnå økt salg.

Web App - sømløs timebestlling

Kunder får egen kundeprofil og kan dermed raskere utføre timebestilling, få rabattkuponger og motta andre tilbud.

Personlig kundepleie

Eget kunderelasjonssystem med kundeprofiler inkl. kjøpshistorikk og kundens preferanser.

Takeawayløsning

Enkel og brukervennlig løsning som gjør at kunder kan bestille takeaway på egen nettside.

Digital bestilling

Ta vare på kundene dine La kundene bestille direkte fra egen telefon eller via nettsiden

App for servitører

Ta bestillingene direkte ved bordene uten å måtte gå innom kassepunktet. Dette gir mindre kø og mer fornøyde kunder. Perfekt hvis dette er din strategi.

Bordkart og restaurantoversikt

Få komplett oversikt over bordene og tilhørende bestillinger. Vi tegner bordkartet sammen med deg slik at det blir slik du ønsker.

Ta betalt ved bordet

Ved å bruke Pay@Table kan servitørene dine ta betalt direkte ved bordet

Kjøkkenskjermer

Forbedre effektiviteten og kommunikasjon mellom servitører og kokker med egne kjøkken- og servitørskjermer.

Kjededrift

Alle løsningene Com2gether leverer er klargjort for sentralstyring og kjededrift, enten du er liten eller stor kjede.

Telefoniløsninger

Sørg for at kunder når dere. Vi setter opp telefoniløsningen slik at alle som kontakter deg får svar - ett tapt anrop kan bety en kunde mindre.

Service og reparasjon

Full oversikt både for butikken og kunder på servicesstatus. Sporbarhet er viktig.

Integrasjon mot Logiq

Motta automatiske prisoppdateringer gjennom Logiq, slik at du kan fokusere på driften.

Integrert nettbutikk

Enten du har egen nettbutikk du ønsker integrert eller ønsker at vi hjelper deg med en ny nettbutikk så er vi der for deg.

Kundedrevet utvikling

Vi vet at kundene som bruker systemene våre er våre beste samarbeidspartnere på utvikling. Vi er alltid åpne for gode innspill for å dekke deres behov.

Rapportweb

Få tilgang til statistikker og nøkkeltall som er viktig for deg - nettbasert - over alt.

Service og reparasjon

Full oversikt både for ansatte og kunde på oppdragsstatus.

Online timebestilling

Alltid tilgjengelig online timebestilling slik at kunder kan bestille timer selv om du ikke har åpent på kontoret.

Takeawayløsning

Ønsker du at dine kunder skal kunne legge inn bestillinger før de kommer og henter maten - ingen problem. Det hjelper vi deg med.

Selvbetjentsløsninger

Vi hjelper deg med å løse dine visjoner for selvbetjening – bruk tiden på oppsalg og mersalg. Selvbetjente kasser kan enkelt settes ut i kantinen eller bakeriet for selvbetjening.

Kantinekort

Vi tilbyr muligheten for opplading av kort eller fakturering av bruk. Vi har satt opp flere skreddersydde løsninger for våre kunder.

Holdbarhets- og produksjonsdato

I vår løsning kan du enkelt printe ut etiketter med holdbarhet og produksjonsdato. Etiketter skal ofte inneholde mer enn bare pris, og det har vi ekspertise på.

Produksjonslister

Med vår løsning kan du enkelt få ut oversikt over hva som skal produseres og leveres.

Noen funksjoner du savner?

Fordelen med å velge en leverandør som har egenutviklet kassesystem gjør at du kan være med å bidra til at vi realiserer funksjoner du trenger for en mer effektiv hverdag. Hos oss er det lav terskel for ønsker, så ta kontakt hvis du har noe på hjertet :)